Дослідження та розробка методики проектування UX / UI дизайну інтернет - платформи

Автор(и)

  • K. Ostrovskaya
  • A. Guda
  • K. Romanyuk

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-3-140-2022-16

Ключові слова:

інтернет-платформа, UI/UX, інтерфейс, методики проектування

Анотація

Робота присвячена проектуванню інтерфейсу за допомогою розробленої методики. У роботі розглянуті питання щодо розробки методики для покращення якості розробки інтернет-магазинів та прискорення цього процесу. Метою роботи було дослідження і розробка методики проектування UX / UI дизайну інтернет-платформи. Для досягнення поставленої мети були вирішені такі основні завдання: - аналіз обраної предметної області; - аналіз сучасних підходів до проектування інтерфейсів; - вибір технологій і програм для відмальовки та прототипування; - розробка методики та проектування за допогомою Figma; - проведення експериментальної оцінки ефективності методики. Практична значимість даної роботи полягала у використанні результатів роботи в практичній діяльності певної веб-студії. Розробка методики пройшла без технологічних збоїв.

Посилання

Jess Garrett, Web Design: Elements of the Interaction Experience / Jess Garrett .: - 2008. - 186 p.

Nielsen J. Web design: a book by Jacob Nielsen. - Per. with English - СПб.: СимволПлюс, 2007. - 512 с .: цв. ill.

Demskaya A.I. Ways to improve the quality of the web-site as a technological basis of business processes // Radio Electronics and Youth in the XXI Century: Proceedings of the 23rd International Youth Forum (Kharkiv, April 14-18, 2019). Vol.6.

Pp. 271-272.

Fazylzyanova G.I., Balalov V.V. Application of the method of aitreking for as-sessing the quality of graphic and multimedia products // Science and the world. 2014.

T. 3. №. 3. pp. 172-179.

Ostrovskaya K.Y., Romanyuk K.V. Methods of designing UX / UI design Internet platforms // Modern information and communication technologies in transport, in-dustry and education: Abstracts of the XV International Scientific and Practical Conference (Dnipro, December 16-17, 2021). - D .: DIIT, 2021. - P. 103.

Опубліковано

2022-04-08