Практичні аспеки застосування фреймових шаблонів речень в нтегра-тивній лінгвістичній системі

Автор(и)

  • O. Lytvynov
  • M. Lytvynov

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-1-138-2022-14

Ключові слова:

фрейм, парадигма на основі фрейму, засвоєння другої мови, система вивчення мови, інтегративний підхід

Анотація

У роботі наведено деякі варіанти розв’язання задач, що виникли під час спроби побудови інтегративної системи за допомогою моделі, представленої в [8]. Щоб зробити систему більш пристосованою до потреб експертів, ми вводимо деякі методи, які допоможуть зробити набір фреймів із переупорядкованими слотами більш ефективно: додатковий набір фреймів, які можуть ділити слоти між собою та з основними, публічними та приватними правилами трансформації кадру. Щоб зробити обробку помилок більш зручною для кінцевого користувача, ми пропонуємо включати помилкові варіанти відповіді до списку значень слотів із докладним описом помилки. Ми також надаємо механізм правил інтерпретації, який можна використовувати для уточнення тексту, створеного системою за допомогою фреймів. Наприкінці ми надаємо спосіб описати сценарій за допомогою простого тексту, включаючи кроки завдання, які базуються на фреймах. Сподіваємося, що всі описані аспекти проблем та їх вирішення допоможуть розробникам зробити інтегративні системи більш інтерактивними, комунікаційними та ефективними.

Посилання

Warschauer M. (1996) "Computer Assisted Language Learning: an Introduction". In Fotos S. (ed.) Multimedia language teaching, Tokyo: Logos International: 3-20.

Wan Y. An Integrative Approach to Teaching English as a Second Language: The Hong Kong Case. Conference on English Language Learning for the 21st Century (Hong Kong, January 1996). – 14 p.

Lightbown P. M., Spada, N. How languages are learned. Oxford: Oxford University Press. – 1998. – 135 p.

Lightbown P. M., Spada, N. How languages are learned. Oxford: Oxford University Press. 1998. 135 p.

Warschauer M. (1996) "Computer Assisted Language Learning: an Introduction".

In Fotos S. (ed.) Multimedia language teaching, Tokyo: Logos International: 3-20.

Wang C. On Linguistic Environment for Foreign Language Acquisition. Asian culture and history. Vol.1 No.1. 2009, pp. 58-62.

Litvinov A.A. On formalization of computer-aided language learning system scenario. // System technologies. – N.1(108). – Dnepropetrovsk, 2017, pp. 63-70.

Litvinov A.A. On using of frame-based sentence patterns in integrative comput-er-aided language learning systems. // System technologies. – N.1(114). – Dnepropetrovsk, 2018, pp. 71-78.

M. Minsky 1975. ‘A Framework for Representing Knowledge’. In The Psychology of Computer Vision, ed. P. H. Winston, 211 – 277. New York: McGraw-Hill.

Опубліковано

2022-03-30