КОНСТРУКТИВНО-ПРОДУКЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ

Автор(и)

  • Shynkarenko V.
  • Guda A.
  • Sablin O.
  • Ivanov O.

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-6-155-2024-14

Ключові слова:

конструктивно-продукційне моделювання, тяга постійного струму, формальні граматики, конструктор, програмне забезпечення, інформаційні технології.

Анотація

Розроблена загальна конструктивно-продукційна модель ділянки електропостачання тяги постійного струму. Модель може використовуватись для рішення низки задач, пов’язаних зі зменшенням електроспоживання як на залізничному так і міському громадському електротранспорті. Розроблена модель орієнтована на визначення наявності і номенклатури обладнання тягових підстанцій та раціонального викори-стання енергії рекуперації. Однак може бути застосована і для вирішення інших задач, пов’язаних з конструкціями системи тягового електропостачання. Наведено приклад сформованої схеми лінійної ділянка електропостачання з трьома підстанціями.

Посилання

Sablin O. Rational distribution of excess regenerative energy in electric transport systems on the basis of fuzzy logic application / O. Sablin, V. Kuznetsov, V. Shinkarenko, A. Ivanov // The archives of transport, 42(2), 2017, 7-17. DOI: 10.5604/01.3001.0010.0527

Kampeerawat W. A strategy for utilization of regenerative energy in urban railway system by application of smart train scheduling and wayside energy storage system / W.Kampeerawat, T. Koseki // Energy Procedia, 138, 2017, 795–800. DOI: 10.1016/j.egypro.2017.10.070.

Khodaparastan M., Mohamed A.A., Brandauer W. Recuperation of regenerative braking energy in electric rail transit systems. IEEE Trans. Intell. Transp. Syst. 20(8), 2019, 2831–2847. DOI: 10.1109/TITS.2018.2886809

Chen J., Hu H., Ge Y., Wang K., Huang W., He Z. An Energy storage system for recy-cling regenerative braking energy in high-speed railway. IEEE Trans. Power Deliv. 36(1), 2021, 320–330. DOI: 10.1109/TPWRD.2020.2980018

Chen J., Ge Y., Wang K., Hu H., He Z. Integrated Regenerative Braking Energy Utiliza-tion System for Multi-Substations in Electrified Railways, in IEEE Transactions on Industrial Electronics, 70(1), 2023, 298-310, DOI: 10.1109/TIE.2022.3146563

Yu Y., Mi Z., Guo X., Niu X., Zheng X. and Sun C., Control design and implementation of a spiral spring energy storage system connected to a grid via PMSG, in CSEE Journal of Power and Energy Systems, 4(3), 2018, 339-351. DOI: 10.17775/CSEEJPES.2016.00860

Yan N., Li X., Ma S., Zhao H., Zhang B., "Capacity Configuration of Energy Storage Sys-tems for Echelon Utilization Based on Accelerated Life Test in Microgrids", CSEE Journal of Power and Energy Systems, 9(3), 2023, 1139-1150,. DOI: 10.17775/CSEEJPES.2020.01670

Deng W. et al. Back-to-back hybrid energy storage system of electric railway and its con-trol method considering regenerative braking energy recovery and power quality improve-ment //Proceedings of the CSEE, –. 39(10), 2019, 2914-2924.

DOI: 10.1016/j.energy.2022.123263.

Hu H., Liu Y., Li Y. Traction power systems for electrified railways: evolution, state of the art, and future trends. Rail. Eng. Science 32, 2024, 1–19,. DOI: 10.1007/s40534-023-00320-6

Lu J., Zhu C. & Li X. Research on the Recovery and Reuse Method of Train Regenera-tive Braking Energy Based on the Decommissioned Equipment of EMU Trains. J. Electr. Eng. Technol. 18, 2023, 3941–3949. DOI:10.1007/s42835-023-01433-y

Shynkarenko V.I. Constructive-Synthesizing Structures and Their Grammatical Interpreta-tions.I. Generalized Formal Constructive-Synthesizing Structure / V.I. Shynkarenko , V. M. Ilman // Cybernetics and Systems Analysis, 50(3), 2014, 655-662. DOI: 10.1007/s10559-014-9655-z

Shynkarenko V.I. Structural Models of Algorithms in Problems of Applied Programming. I. Formal Algorithmic Structures / V.I. Shynkarenko, V.M. Ilman, V.V. Skalozub // Cybernetics and Systems Analysis, 45(3), 2009, 329-339. DOI : 10.1007/s10559-009-9118-0

Завантаження

Опубліковано

2025-02-02