ВПРОВАДЖЕННЯ СТАРТАПІВ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • N.V. Karpenko
  • V.I. Statsenko
  • N.I. Fedoriatska
  • I.I. Kolomoiets

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-5-142-2022-01

Ключові слова:

стартап, освітній процес, ЗВО, стейкхолдери, IT-технології, інноваційна діяльність в ЗВО

Анотація

У статті наведено погляд на освітній процес з точки зору різних стейкхолдерів – зі сторони освітян, роботодавців та зі сторони здобувачів вищої освіти. Порівняно розвиток стартап екосистеми в Україні та в Європі, показано їхній вплив на еконо-мічний зріст країни. Авторами запропоновано комплексний підхід до впровадження стартапів в освітній процес під час підготовки спеціалістів для IT-галузі та показа-но переваги, що отримає кожен зі стейкхолдерів від цього впровадження.

Посилання

How to reform Ukrainian education — recommendations of the World Bank. https://osvitoria.media/experience/yak-reformuvaty-ukrayinsku-osvitu-rekomendatsiyi-svitovogo-banku/

How changing the behavior of Ukrainians can make the country more prosperous. https://www.epravda.com.ua/columns/2021/09/16/677896/

Nation of unemployed bachelors. Six problems of education in Ukraine. https://www.liga.net/society/articles/natsiya-bezrabotnyh-bakalavrov-shest-problem-obrazovaniya-v-ukraine

Research results: Ukrainian students lack motivation to study. http://vnz.org.ua/statti/9945-rezultaty-doslidzhennja-ukrayinskym-studentam-ne-vystachae-motyvatsiyi-dlja-navchannja

Ukraine – learning nation. https://strategy.uifuture.org/ukraina-learning-nation.html

Statsenko V. I., Fedoryatskaya N.I., Features of risk management in the early stages of the development of innovative projects to enhance the energy efficiency of technical devices for conversing energy.// No. 3(58) (2019): Scientific and Applied Journal Vidnovluvana energetika

https://ve.org.ua/index.php/journal/article/view/210

Statsenko V. I. Actual issues of specialist training in the conditions of higher edu-cation reform. Development of start-up culture in universities as an important driver of education quality.

https://ksma.ks.ua/wp-content/uploads/2021/02/seutto__2020.pdf – p. 324-326.

Litvinov А.А., Karpenko N.V. Peculiarities in applying the personal-active ap-proach to specialists’ training in information technologies// System technologies. – N 1 (114). –Dnipro, 2018. – p. 136-141.

Опубліковано

2022-10-28