ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ АЛГОРИТМІВ»

Автор(и)

  • Anna Oleksiivna Zhurba

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-4-123-2019-12

Ключові слова:

електронний навчальний посібник, тестування, час тестування, рівень складності питання, основні описові статистики, діаграма розмаху, діаграма розсіювання, таймер

Анотація

Електронні навчальні посібники дозволяють збагатити курс навчання, доповнюючи його різноманітними можливостями комп'ютерних технологій, і роблять його, тим самим, більш цікавим і привабливим для студентів. При грамотному використанні електронний навчальний посібник може стати потужним інструментом у вивченні більшості дисциплін.
Метою цієї роботи є розробка електронного навчального посібника на прикладі дисципліни «Теорія алгоритмів» та проведення досліджень стосовно результатів тестування студентів.
Розроблений навчальний посібник з теорії алгоритмів дозволяє студентам самостійно освоювати лекційний матеріал, виконувати лабораторні роботи та контролювати рівень своїх знань за допомогою тестування. Були проведені дослідження результатів тестування студентів в залежності часу виконання тестів і їх правильності. За допомогою програмного продукту Statistica були проведені дослідження результатів тестування 60 студентів. За допомогою даного програмного продукту було обчислено найпростіші описові статистики.
В рамках статті розроблено та програмно реалізовано електронний навчальний посібник на прикладі дисципліни «Теорія алгоритмів» та проведені дослідження стосовно результатів тестування студентів з використанням пакету Statistica.

Посилання

Borovykov V.P. Statistica: yskusstvo analyza dannыkh na kompiu-tere / V.P. Borovykov. – SPb.: Pyter, 2001. – 656 s.

Horytskyi Yu.A. Praktykum po statystyke s paketom STATISTICA. Uchebnoe posobye po kursu «Matematycheskaia statystyka» / Yu.A. Horytskyi. – M.: Yzd-vo MЭY, 2000. – 44 s.

Завантаження

Опубліковано

2019-10-12