ДОСЛІДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ АЛГОРИТМІВ»
DOI:
https://doi.org/10.34185/1562-9945-4-123-2019-12Ключові слова:
електронний навчальний посібник, тестування, час тестування, рівень складності питання, основні описові статистики, діаграма розмаху, діаграма розсіювання, таймерАнотація
Електронні навчальні посібники дозволяють збагатити курс навчання, доповнюючи його різноманітними можливостями комп'ютерних технологій, і роблять його, тим самим, більш цікавим і привабливим для студентів. При грамотному використанні електронний навчальний посібник може стати потужним інструментом у вивченні більшості дисциплін.
Метою цієї роботи є розробка електронного навчального посібника на прикладі дисципліни «Теорія алгоритмів» та проведення досліджень стосовно результатів тестування студентів.
Розроблений навчальний посібник з теорії алгоритмів дозволяє студентам самостійно освоювати лекційний матеріал, виконувати лабораторні роботи та контролювати рівень своїх знань за допомогою тестування. Були проведені дослідження результатів тестування студентів в залежності часу виконання тестів і їх правильності. За допомогою програмного продукту Statistica були проведені дослідження результатів тестування 60 студентів. За допомогою даного програмного продукту було обчислено найпростіші описові статистики.
В рамках статті розроблено та програмно реалізовано електронний навчальний посібник на прикладі дисципліни «Теорія алгоритмів» та проведені дослідження стосовно результатів тестування студентів з використанням пакету Statistica.
Посилання
Borovykov V.P. Statistica: yskusstvo analyza dannыkh na kompiu-tere / V.P. Borovykov. – SPb.: Pyter, 2001. – 656 s.
Horytskyi Yu.A. Praktykum po statystyke s paketom STATISTICA. Uchebnoe posobye po kursu «Matematycheskaia statystyka» / Yu.A. Horytskyi. – M.: Yzd-vo MЭY, 2000. – 44 s.