ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ГЕОМЕТРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В РОЗПОДІЛЕНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМАХ

Автор(и)

  • А. В. Калюжняк
  • С. І. Гоменюк

Анотація

До появи тривимірного моделювання, художники і архітектори користувалися традиційними методами малювання – папір і полотно. Це була колосальна, трудомістка робота, яка до того ж витрачала багато часу. А вносити будь-які правки в роботу було дуже важко, адже це ручна праця.

Посилання

Bretonnet L., Li Y., Hirsch Ch. 3D Navier–Stokes cutcell solver for octree meshes. Academy Colloquium on Immersed Boundary Methods. Amsterdam, 2009

William E. Lorensen, Harvey E. Cline: Marching Cubes: A high resolution 3D surface construction algorithm. In: Computer Graphics, Vol. 21, Nr. 4, July 1987

Wu Z. Accurate and efficient three-dimensional mesh generation for biomedical engineering applications // Ph.D. Dissertation. Worcester Polytechnic Institute, 2001.

Хасаева Д. З. Визуализация 3D моделей сложных объектов с помощью метода марширующих кубов на платформе Windows Presentation Foundation / Д. З. Хасаева,

А. Ю. Дёмин ; науч. рук. А. Ю. Дёмин // Технологии Microsoft в теории и практике программирования : сборник трудов XIII Всероссийской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, г.Томск,. — Томск: Изд-во ТПУ, 2016. — [С. 132-134].

Завантаження

Опубліковано

2021-04-10

Номер

Розділ

Статті