ПРАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС COVID-19
Анотація
З 12 березня 2020 року в Україні вперше було запроваджено тритижневий карантин у зв’язку з епідемією COVID-19. Під час карантину учням і студентам заборонили відвідувати заклади освіти. Всім здавалось, що ці обмеження тимчасові, але продовження карантину в квітні та травні поставило перед університетами вимогу швидкого розвитку дистанційної освіти. Актуальним залишається це питання і в даний час. За аналізом ситуації проведеним Державною службою якості освіти [1], яка ґрунтувалась на анонімному опитуванні науково-педагогічних працівників упродовж 23.04.2020-05.05.2020р., близько 83% вузів України не розглядали розвиток дистанційних технологій в організації освітнього процесу як окрему стратегію.
Посилання
Інформаційно-аналітична довідка про результати опитування щодо стану використання технологій дистанційного навчання у закладах вищої освіти України (Електронний ресурс): Державна служба якості освіти – Електрон.дан. – [Україна], 2020. – Режим доступу: https://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/monitorynh-systemy-osvity/255-diialnist/monitorynh-systemy-osvity/monitorynh-systemy-osvity-2020/1365-monitorynhu-systemy-osvity-2020
Covid-19 та дистанційне навчання у закладах вищої освіти України: аналітичний огляд наукових публікацій з міжнародних видань (Електронний ресурс): Національний університет біоресурсів і природокористування України – Електрон.дан. – [Україна], 2020. – Режим доступу: https://nubip.edu.ua/node/79877
Berezhna S., Prokopenko I. Higher Education Institutions in Ukraine during
the Coronavirus, or COVID-19, Outbreak: New Challenges vs New Opportunities //
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2020. – Vol. 12, Is. 1 Sup. 2. –
Р. 130-135).