ВИКОРИСТАННЯМ АНАЛІТИЧНОГО ТА ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ТОЧНОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ХОДОВОГО ОПОРУ РУХУ ВАГОНІВ НА СОРТУВАЛЬНИХ ГІРКАХ

Authors

  • І.В. Жуковицький
  • А.Б. Устенко
  • В.В. Дзюба

Abstract

Вступ. Точність визначення ходового опору вагонів W в унформаційно-керуючій системі скочування відчепів (групи вагонів) на сортувальних гірках є важливою передумовою якості регулювання швидкості їх скочування. Для забезпечення такої точності використовують зокрема вимірювання прискорення вагонів на контрольних ділянках, що оснащені датчиками прослідування коліс. При цьому зазвичай застосовується схема із використанням трьох датчиків, які утворюють дві суміжні контрольних ділянки вимірювання ходового опору вагону довжиною відповідно l1 і l2 для вимірювання часу прослідування вагоном цих ділянок – t1 і t2. Випадкові похибки таких трьох датчиків δ1, δ2, δ3 обумовлюють похибки визначення довжини контрольних ділянок вимірювання швидкості, а отже й похибку оцінювання власно величини ходового опору ΔW. Тому важливим є оцінка залежності похибки вимірювання ходового опру вагону від похибки роботи точкових датчиків прослідування коліс.

References

Жуковицкий И.В. Использования метода статистических решений для повышения точности идентификации ходового сопротивления отцепов / И.В. Жуковицкий,

А.Б. Устенко // Транспортні системи та технології перевезень. Збірник наукових праць Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Вип. 19, 2020. С.55-59. DOI: https://doi.org/10.15802/tstt2020/208696

Жуковицкий И.В. Методы идентификация ходового сопротивления отцепов на участках с переменным уклоном / И.В. Жуковицкий // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 1999. – № 3. – С.17-19

Published

2021-04-10

Issue

Section

Статті