ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОГРАМНОМУ КОМПЛЕКСІ QFORM VX 8.2 ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ШВИДКОСТЕЙ ОХОЛОДЖЕННЯ ОБОДУ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС
DOI:
https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2021.01.003Ключові слова:
railway wheels, hardness, cooling rate, hardenability, modelingАнотація
Відповідність новим більш жорстким вимогам до залізничних коліс можлива тільки при комплексному підході до вдосконалення технології їх виробництва при обґрунтованому виборі режимів термічної обробки з урахуванням хімічного складу сталі.
Мета дослідження - визначення допустимих швидкостей охолодження ободу залізничного колеса для досягнення високого рівня твердості феритно-перлітної структури з застосуванням моделювання.
Результати отримані в роботі, яка виконується відповідно до державної цільової програми «Підтримка розвитку пріоритетних напрямів наукових досліджень», код програмної класифікації видатків 6541230.