ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ МОБІЛЬНІ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • Hennadi Shvachych
  • Hlib Monastyrov

DOI:

https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2025.01.088

Ключові слова:

мобільний додаток, когнітивні здібності, інформальна освіта, візуалізація.

Анотація

Дослідження спрямовані на розробку мобільного додатку, що представляє сучасний інструмент для розвитку когнітивних навичок та інформальної освіти. Додаток поєднує жанри головоломки та пазлу, націлений на широку вікову аудиторію, включаючи дітей і дорослих. Інтеграція математичної структури Bounds і використання методу Encapsulate дозволяють моделювати пазли з високою точністю в 3D-просторі Unity, навіть у реалізації 2D-простору. Його функціональність включає персоналізований вибір тем, інтерактивну енциклопедію, адаптивні пазли різних рівнів складності, систему підказок та налаштування. Також передбачено збереження даних і зворотній зв’язок для покращення взаємодії користувачів. Завдяки локалізації додаток доступний українською та англійською мовами. Цей додаток сприяє розвитку пам’яті, логіки, творчості, уважності та розширенню світогляду, будучи ефективним інструментом для інтерактивного навчання. Він може бути успішно інтегрований в освітні програми, підвищуючи мотивацію особистості до саморозвитку.

Посилання

Share of users worldwide accessing the internet. [Internet]. – Available from: https://www.statista.com/statistics/1289755/internet-access-by-device-worldwide/

Mobile gaming vs pc gaming. [Internet]. – Available from: //whimsygames.co/blog/mobile-gaming-vs-pc-gaming-key-differences/

Almedia. [Internet]. – Available from: https://www.pocketgamer.biz/71-of-the-biggest-mobile-games-use-a-unity-sdk/

Завантаження

Опубліковано

2025-06-04

Номер

Розділ

Статті