ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ РУШІЇВ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ ПРОМИСЛОВОГО ОБЛАДНАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2025.01.051Ключові слова:
ігрові рушії, моделювання, класифікація, промислове обладнання, Unreal Engine, Unity, Godot.Анотація
Ця робота присвячена аналізу можливостей використання ігрових рушіїв для моделювання роботи обладнання в технічних галузях. У роботі розглядаються основні підходи класифікації рушіїв, що базуються на параметрах просторової репрезентації (2D та 3D), потужності фізичного ядра та методах програмування (класичне та візуальне). Такий підхід дозволяє об’єктивно оцінити функціональні можливості окремих рушіїв та їхню придатність для конкретних завдань. Для практичного аналізу обрано три популярних рушії – Unreal Engine, Unity та Godot, результати дослідження представлені у вигляді порівняльної таблиці. На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що саме Unreal Engine завдяки своїй потужній фізичній моделі та можливостям візуального програмування є оптимальним варіантом для симуляції складних фізичних процесів у промислових умовах.
Посилання
Klasyfikatsiia rushiiv: veb-sait. URL: https://jahmelcoleman.wordpress.com/games-development/game-engines/ (data zvernennia: 12.04.2025) [in English].
Populiarni rushii v 2024: veb-sait. URL: https://gamefromscratch.com/game-engine-popularity-in-2024/ (data zvernennia: 12.04.2025) [in English].