ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЧЕРЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ ВАЖЕЛІВ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ СЕРЕД МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2024.01.107Ключові слова:
інформаційні технології, математична статистика, аналіз даних, інноваційні підходи в освіті, анкетування, мотивація вибору професії, професійне самовизначення молоді, освітні стратегії, професійний вибір.Анотація
В ході виконання роботи було проведено дослідження щодо мотиваційних важелів вибору майбутньої професії. Застосовувалась технологія анкетування з використанням сучасних інформаційних технологій. За результатами анкетування було проведено статистичний та кореляційні аналізи. Проаналізовано результати дослідження.
Посилання
Maslow, A.H. (1970). Motivation and Personality. Harper & Row.
Ryan, R. M., & Deci, E. L. (2000). Self-determination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and well-being. American Psychologist,
(1), 68-78.
Csikszentmihalyi, M. (1990). Flow: The Psychology of Optimal Experience. Harper & Row.
Bodianskyi, Ye. V. (2016). Analysis and Processing of Data Streams by Computational Intelligence Methods.
Collier, Michael S. (2016). Microsoft Azure Essentials: Fundamentals of Azure,
Second Edition.
Evtushenko, M.Yu. (2020). Methodology and Organization of Scientific Research.
Glockner, Jean W. (2019). IBM SPSS for Introductory Statistics:
Use and Interpretation, Sixth Edition.