ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЧЕРЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ ВАЖЕЛІВ ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ СЕРЕД МОЛОДІ

Автор(и)

  • Lushnya K.
  • Zaytseva T.
  • Siryk S.

DOI:

https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2024.01.107

Ключові слова:

інформаційні технології, математична статистика, аналіз даних, інноваційні підходи в освіті, анкетування, мотивація вибору професії, професійне самовизначення молоді, освітні стратегії, професійний вибір.

Анотація

В ході виконання роботи було проведено дослідження щодо мотиваційних важелів вибору майбутньої професії. Застосовувалась технологія анкетування з використанням сучасних інформаційних технологій. За результатами анкетування було проведено статистичний та кореляційні аналізи. Проаналізовано результати дослідження.

Посилання

Maslow, A.H. (1970). Motivation and Personality. Harper & Row.

Ryan, R. M., & Deci, E. L. (2000). Self-determination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and well-being. American Psychologist,

(1), 68-78.

Csikszentmihalyi, M. (1990). Flow: The Psychology of Optimal Experience. Harper & Row.

Bodianskyi, Ye. V. (2016). Analysis and Processing of Data Streams by Computational Intelligence Methods.

Collier, Michael S. (2016). Microsoft Azure Essentials: Fundamentals of Azure,

Second Edition.

Evtushenko, M.Yu. (2020). Methodology and Organization of Scientific Research.

Glockner, Jean W. (2019). IBM SPSS for Introductory Statistics:

Use and Interpretation, Sixth Edition.

Завантаження

Опубліковано

2024-04-24

Номер

Розділ

Статті