ІДЕНТИФІКАЦІЯ ПОЇЗДІВ ІЗ СПІЛЬНИМ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЇ З РІЗНИХ ДЖЕРЕЛ
DOI:
https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2024.01.083Ключові слова:
методи ідентифікації, ідентифікація рухомого складу, контрольна ділянка, міжосьова відстань, інформаційні системи.Анотація
З системами ідентифікації на залізничному транспорті тісно пов'язане створення інформаційно-диспетчерських систем, систем управління рухом окремих одиниць, як у межах станції, так і на прилеглих коліях. У даній роботі описана процедура методу ідентифікації, що дозволяє визначити поїзд зі списку можливих. При цьому використовуються дані контрольної ділянки та дані інформаційних систем верхнього рівня. Для досягнення поставленої мети використано метод моделювання та метод планування експерименту. Розроблена імітаційна модель методу ідентифікації дозволяє перевірити правильність роботи різних алгоритмів ідентифікації рухомих одиниць. Результати цієї роботи можуть бути використані для ідентифікації як окремих рухомих одиниць, так і всього поїзда.
Посилання
Zhukovytskyi I., Yehorov O. The procedure for identifying trains using information from ASK VP UZ-E / I. Zhukovytskyi, O. Yehorov // Information and security systems in railway transport. – Kharkiv. – 2015.–№6(115).–P.61–66 (fahove vidannya).