ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ НЕПРЯМИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЗМІНЕННЯ ТОВЩИНИ ПРОКАТУ ВНАСЛІДОК ВПЛИВУ ЗНОШЕННЯ ОБЛАДНАННЯ ПРОКАТНОЇ КЛІТІ
DOI:
https://doi.org/10.34185/1991-7848.itmm.2023.01.019Ключові слова:
товщина прокату, довжина прокату, температура, струм двигуна, знос підшипників і калібрів прокату.Анотація
Мета дослідження – вивчення можливості контролю розмірів прокату за допомогою непрямих методів оцінки зміни товщини прокату. З цією метою було проведено дослідження вимірювання довжини прокату за допомогою довжиноміра, в основі якого лежить принцип вимірювання довжини прокату обертанням валків. Порівняння результатів вимірювання з фактичною довжиною прокату підтвердило можливість використання цього приладу для вимірювання довжини прокату в потоці. Під час дослідження процесу прокатки вимірювали довжину валків після чистової кліті, товщину прокату, температуру валків перед чистовою клітью, струм двигуна головного приводу чистової кліті. Результати вимірювань показали зменшення довжини прокату і струму двигуна, що пов'язано зі зносом тканинних підшипників і калібрів валків, що призводить до збільшення товщини прокату. Розрахунок середніх значень довжини прокату, струму двигуна і температури прокату дозволяє оцінити зміну товщини прокату внаслідок зносу підшипників і калібрів валків і своєчасно компенсувати його вплив на розміри прокату.
Посилання
https://www.danieli.com/en/products/products-processes-and-technologies/hiprofile_26_98.htm
A. Anikin, A. Fedoseisky. Laser Doppler meters in the hot rolled stock accounting system. STA No. 1, 2007
A method for automatically measuring the length of the roll after the rolling mill. L.S. Trus, V.S. Kalinin, V.A. Kovtunevich. A.S. 627008/22, Mkl B21s51/00, B.I. No. 22, 1959.