АНАЛІЗ ЯКОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
Еm-алгоритм, багаторівневі моделі відповідей, двопараметрична логістична модель, ЗНОАнотація
В рамках освітнього контексту ключовою метою є оцінка придбаних навичок учнів і кластеризація студентів відповідно до їх рівня здібностей. У зв'язку з цим необхідно враховувати відповідний елемент, з якого випливає можливий вплив на школярів. З цією метою надано методологічний інструмент, який враховує багаторівневу структуру даних (тобто учнів в школах) відповідним чином. Такий підхід дозволяє згрупувати як учнів, так і школи в однорідні класи здібностей і ефективності, а також оцінити вплив певних характеристик учнів і шкіл на ймовірність приналежності до таких класів.