АНАЛІЗ ШЛЯХІВ АВТОМАТИЗАЦІЇ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ
DOI:
https://doi.org/10.34185/1562-9945-5-154-2024-07Ключові слова:
автоматизація робочого процесу, BPMN, стоматологічна клініка, взаємодія з клієнтами.Анотація
На сьогодні було зроблено не один крок у розв’язанні проблеми систем управління робочим процесом стоматологічних клінік. Мета дослідження – пошук можливостей авто-матизувати основні процеси роботи стоматологічної клініки, підвищити ефективність ро-боти лікарів-стоматологів та забезпечити зручне надання послуг клієнтам. З огляду на вже існуючі продукти та їх функціонал, буде доречним покращити систему нагадувань та реко-мендацій таких програм. Це може включати нагадування про найближчий візит, скасування візиту, привітання із святами, рекомендації після візиту відповідно до проведеної процедури тощо. Особистий кабінет для пацієнтів також є актуальною функцією, щоб забезпечити їм зручний доступ до їх медичної історії в будь-який час та момент. Запропоновано перелік вимог до програмного забезпечення для автоматизації роботи сто-матологічної клініки.
Посилання
Triare.net: How Dental Clinics Can Transform their Practice with CRM Software. URL: https://triare.net/insights/dental-crm-software/ (data zvernennia: 16.03.2024).
Prohrama iClinic. URL: https://iclinic.ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).
TOV «Roial Intehratsiia». URL: https://royal.co.ua/ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).
Prohrama Denty. URL: https://denty.com.ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).
Zubok CRM – prohrama obliku dlia stomatolohii. URL: https://zubok-crm.com/ua (data zver-nennia: 17.03.2024).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Системні технології
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.