АНАЛІЗ ШЛЯХІВ АВТОМАТИЗАЦІЇ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ

Автор(и)

  • Poltava Violetta
  • Likhouzova Tetiana

DOI:

https://doi.org/10.34185/1562-9945-5-154-2024-07

Ключові слова:

автоматизація робочого процесу, BPMN, стоматологічна клініка, взаємодія з клієнтами.

Анотація

На сьогодні було зроблено не один крок у розв’язанні проблеми систем управління робочим процесом стоматологічних клінік. Мета дослідження – пошук можливостей авто-матизувати основні процеси роботи стоматологічної клініки, підвищити ефективність ро-боти лікарів-стоматологів та забезпечити зручне надання послуг клієнтам. З огляду на вже існуючі продукти та їх функціонал, буде доречним покращити систему нагадувань та реко-мендацій таких програм. Це може включати нагадування про найближчий візит, скасування візиту, привітання із святами, рекомендації після візиту відповідно до проведеної процедури тощо. Особистий кабінет для пацієнтів також є актуальною функцією, щоб забезпечити їм зручний доступ до їх медичної історії в будь-який час та момент. Запропоновано перелік вимог до програмного забезпечення для автоматизації роботи сто-матологічної клініки.

Посилання

Triare.net: How Dental Clinics Can Transform their Practice with CRM Software. URL: https://triare.net/insights/dental-crm-software/ (data zvernennia: 16.03.2024).

Prohrama iClinic. URL: https://iclinic.ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).

TOV «Roial Intehratsiia». URL: https://royal.co.ua/ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).

Prohrama Denty. URL: https://denty.com.ua/ (data zvernennia: 17.03.2024).

Zubok CRM – prohrama obliku dlia stomatolohii. URL: https://zubok-crm.com/ua (data zver-nennia: 17.03.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-10-03