Роль викладача у вихованні принципів академічної доброчесності у студентів

Автор(и)

  • Iryna Nakashydze

Ключові слова:

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ, ЕТИЧНИЙ КОДЕКС, ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ, ВИХОВНА РОБОТА, НАУКОВА РОБОТА СТУДЕНТІВ, ПЛАГІАТ

Анотація

Закон України “Про освіту” визначає необхідність дотримання принципів академічної доброчесності усіма учасниками навчального процесу. Проте на сьогодні є проблема щодо нерозуміння (або часткове розуміння) студентами вимог і самого поняття доброчесності. Важливу роль у вихованні у студентів принципів етики науковця (і людини) відіграють викладачі. Кращого ефекту можна досягти, якщо роз’яснювати положення доброчесності з моменту вступу до захисту дипломної роботи як у позакласний час, так і під час вивченні кожної дисципліни. Неабияку роль відіграє залучення студентів до наукової роботи. Викладач частково відіграє роль наставником, і тому зобов’язаний подавати приклад власним дотриманням принципів академічної доброчесності як у науковій роботі, так і під час занять.

Посилання

1. Law of Ukraine “On Education” [Electronic resource]. – Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
2. Guidelines for Higher Education Institutions in Support of the Principles of Academic Integrity [Electronic resource]. – Available at: https://msu.edu.ua/library/wp-content/uploads/2019/11/methods_2019-final.pdf

Завантаження

Опубліковано

2020-03-26

Номер

Розділ

Статті